Ready… Set… GO!

Een maand geleden zei Dave: “Waarom zet je je recepten niet online? Er zijn zeker nog andere mensen die daarin geïnteresseerd zullen zijn.” Eén maand, meer is er dus blijkbaar niet nodig om me te overtuigen.

Dus hierbij de start van mijn blog. Dit wordt de plaats waar ik mijn recepten zal verzamelen, mijn etentjes voorbereid en misschien wel vertel in welke lekkere restaurants ik geweest ben.

Ik verzamel op allerlei plaatsen snelle, makkelijke, maar soms ook uitgebreide recepten. Daar geef ik dan mijn eigen draai aan, maar nadien ben ik jammergenoeg al te vaak vergeten van waar ik dat recept gehaald had, of wat ik eraan veranderd had. En zo moest ik elke keer opnieuw beginnen. Daarom was ik begonnen met mijn recepten neer te schrijven. Dave vond dat het tijd was dat ik digitaal ging…

Bedankt om de moeite te doen om tot het einde van dit stukje te lezen, ik merk bij het herlezen dat er eigenlijk niets vernieuwend in staat :) Ik hoop dat je in de toekomst nog es terug komt om wat receptjes te ontdekken.

Tot snel,

Ann-Sofie

AS en Dave

Foto gemaakt voor de uitnodiging van onze trouw – door: Deborah Gayse.

Ik zou het fijn vinden als je me een reactie nalaat!

