Slaatje met roquefort en spek

Ik maak probeer om boodschappen te doen volgens een lijstje. Zo één keer per week naar de winkel. En dan enkel kopen wat op het lijstje staat. Het lijstje moet dan zo gemaakt zijn dat er voor elke dag van de week iets op staat om te eten, maar ook zo dat je de donderdag geen bedroven eten moet eten. Of dat je te veel moet weggooien omdat mama je haar restje geeft en je plots in de problemen komt met wat je gekocht hebt. Maar het begint te lukken. Een lijstje maken en enkel kopen wat erop staat. Ook voor de lunch. Het idee is dan, voorbereiden de avond voordien en zo ’s morgens sneller klaar en meer knuffeltijd overhouden. Maar als je zo’n lekker slaatje moet maken als dat van vandaag… Dan is het moeilijk om het niet meteen op te eten. Ook betrapte ik mezelf erop dat ik er tijdens de voormiddag echt te veel op aan het denken was. Het is er eentje van Jeroen, dus er komt een filmpje bij met instructies, lekker makkelijk. Schermafbeelding 2014-07-13 om 11.42.33

Ik zou het fijn vinden als je me een reactie nalaat!

