Broodje spek met appeltjes

Deze middag hadden we geen brood meer in huis. Dave was volop aan het klussen, ik wou hem niet storen met de vraag om brood te halen. Zelf had ik nog m’n pyjamabroek aan en was ik bezig met de was. Geen mogelijkheid om dus aan brood te raken. Nuja, geen mogelijkheid… gewoon te lui om naar buiten te gaan.

In de frigo zat nog een klein bakje spek, we hadden nog wat geitekaas liggen en in de kast lag nog een afbakbroodje dat dringend moest opgemaakt worden. Dat vroeg om een broodje spek met appeltjes.

IMG_2618

Vaak stoof ik de helft van m’n appeltjes, voor de zoete smaak. Dat moet je zeker es proberen.

Ik zou het fijn vinden als je me een reactie nalaat!

