Kerst tapas

Ja ik weet het, Kerst is nu echt wel voorbij. Maar er waren de hele Kerstvakantie zoveel leuke dingen om te doen, dat ik geen moment achter m’n pc gekropen ben om te bloggen. Dus met vertraging de Kerstmenu die ik voor vrienden op tafel gezet heb.

Vandaag krijg je de hele menu. En daarna zal ik gerecht per gerecht online plaatsen.

Kerst tapas

Bij de gin tonic hebben we gekruide popcorn gegeten.

Ik had drie koude en twee warme tapas, gevolgd door twee dessertjes.

Alle gerechten heb ik geserveerd als tapas voor 6 personen. Ze gaan dus perfect als hapje, maar ze zijn eenvoudig aan te passen naar volwaardige gerechten.

De kruidige popcorn komt er binnenkort als eerste aan!

5 gedachtes over “Kerst tapas

Ik zou het fijn vinden als je me een reactie nalaat!

